«آینده چاپ ایران» می‌تواند بارانداز صادرات صنعت چاپ کشور باشد

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال معتقد است؛ نمایشگاه آینده چاپ همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و می‌تواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه «آینده چاپ ایران»، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا، مجید محمدخانی، مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال با اشاره به برگزاری این رویداد در دی ماه سال ۱۴۰۱، گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه، در نخستین تجربه برگزاری IFPEX تاکنون به صورت مقتدرانه و قوی عمل کرده‌اند و برنامه‌های نمایشگاهی ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند؛ بنابراین در انتظار یک رویداد متفاوت و موثر هستیم.

وی با اشاره به حمایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران از این رویداد، ادامه داد: شرکت سایان ایمان، مجری برگزاری IFPEX تا به امروز به صورت حرفه‌ای و در بازه‌های زمانی درست و مناسب روند اطلاع‌رسانی و جذب برندهای مقتدر این صنعت را مدیریت کرده‌ است. من تجربه حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی زیادی را دارم و به‌نظرم سبک برگزاری این نمایشگاه، مبتنی بر ساختاری موفق و جذاب است.

محمدخانی با بیان اینکه اقدامات صورت‌گرفته تا اینجای کار، به مراتب بیشتر از توقعی است که می‌توان از نخستین دوره برگزاری یک نمایشگاه تخصصی داشت، عنوان کرد: این نمایشگاه تا امروز کارنامه روشنی داشته است و امیدوارم در سال‌های آتی نیز شاهد توسعه و موفقیت هرچه بیشتر آن باشیم.

وی همچنین درباره نحوه معرفی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه نیز توضیح داد: در این حوزه نیز مدیران برگزاری نمایشگاه تاکنون به خوبی عمل کرده‌اند و شاهد تبلیغات گسترده این رویداد در رسانه‌ها، سطح شهر و فضای مجازی هستیم که نسبت به بازه زمانی یک ماهه پیش رو، می‌توان نتایج موثری را برای آن پیش‌بینی کرد.

محمدخانی به مشارکت و حمایت گسترده انجمن‌ها، سندیکاها و تشکل‌های تخصصی حوزه چاپ و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: تشکل‌های حاضر در این نمایشگاه، همگی با این رویداد ارتباط مستقیم دارند و حضور هر یک از آن‌ها به پربار شدن آن کمک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه نمایشگاهی ایران مال، گفت: شکی نداشته باشید که نمایشگاه در محیطی متفاوت و بی‌نظیری برگزار خواهد شد؛ به طوری که نمونه آن در ایران نیست، تمام ساختار آن جدید و با کاربردهای تخصصی مثل برگزاری کنگره‌ها و نشست‌های تخصصی است.

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی یک اقدام مثبت است، عنوان کرد: معتقدم نمایشگاه آینده چاپ ایران همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و می‌تواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.

محمدخانی همچنین اشتغال‌زایی را از نتایج این رویداد اقتصادی ویژه دانست و گفت: صنایع مختلفی به چاپ وابسته هستند و اگر تولید و اشتغال در این صنعت توسعه پیدا کند، هر یک از این بخش‌ها نیز رونق پیدا خواهند کرد.

او تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی ایران حامیان معنوی برگزاری نمایشگاه هستند، از آنجایی که این نهادهای تخصصی به صورت مستقیم با بدنه صنف در ارتباط هستند، حمایت و حضور آن‌ها در این رویداد به رونق تولید و صادرات در چاپ و بسته‌بندی کمک می‌کند.

نمایشگاه آینده چاپ ایران ۲۰ تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

پوستر IFPEX3 رونمایی شد/ اعطای «نشان میرزا» به برگزیدگان صنعت چاپ

بابک عابدین در نشست خبری سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران با اشاره به برنامه‌ها و تغییرات این رویداد در مرداد ماه ۱۴۰۳، از اهدای «نشان میرزا» به برگزیدگان صنعت چاپ و بسته‌بندی در ایفپکس۳ خبر داد.

بیشتر بخوانید