به گزارش ستاد خبری نمایشگاه آینده چاپ ایران، الهام منصوری با بیان اینکه دومین دوره ایفپکس برای شرکت ما بسیار مفید بود، عنوان کرد: حفظ ارتباط با مشتریان در این نمایشگاه بهخوبی طی دو سال اخیر رخ داده است.
مدیر شرکت فرزانه آزما گفت: از سوی دیگر دستگاههای جدیدی که برای سهولت مصرفکنندگان صنعت چاپ تولید کردیم را در این رویداد معرفی و توانستیم مشتریان جدیدی جذب کنیم.
وی ادامه داد: بیش از 70 درصد از جامعه بازار هدفمان را در ایفپکس پیدا کردیم و هدف ما این بود که با بخش تولید ارتباط بگیریم که خوشبختانه در این زمینه نیز موفق بودیم.
منصوری همچنین از ورود به بازارهای جدید توسط بازدیدکنندگان تخصصی ایفپکس خبر داد و افزود: با حضور متوالی به مدت دو سال در این نمایشگاه، از قزوین، اصفهان، تبریز و مشهد مشتریهای جدید زیادی جذب کردیم و امیدوارم این روند طی سالهای آتی هم ادامه داشته باشد.