جایگاه بازار لیبل ایران در بازارهای جهانی در کارگاه آموزشی «گرایشات و راهکارهای نوین در صنعت لیبل» بررسی شد.
به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، کارگاه آموزشی «گرایشات و راهکارهای نوین در صنعت لیبل» همزمان با دومین روز نمایشگاه ایفپکس 2 برگزار شد، در این کارگاه امیرعباس میرشکرایی به تشریح و معرفی انواع لیبل و بستهبندی برحسب بازار هدف پرداخت.
وی در این کارگاه آموزشی ضمن بررسی گرایشهای جدید در صنعت لیبل؛ جایگاه بازار ایران در بازارهای جهانی را نیز بررسی کرد.
به گفته میرشکرایی، ۱۱روش برای تزیین و شناسایی یک محصول وجود دارد که از جمله آنها میتوان لیبلهای حساس به فشار، لیبلهای چسب خور، لیبلهای طلاکوب سرد و گرم، لیبلهای چاپهای حرارتی و لیبلهای چاپ مستقیم روی محصول را برشمرد.
میرشکرایی تاکید کرد: لیبل رقیبهای دیگر دارد از جمله جعبه ها، کارتنها و قوطیهایی که نیاز به چاپ لیبل ندارند.
دومین دوره نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران تا جمعه 23 تیر ماه از ساعت 10 تا 18 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برپا است.