مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال با بیان اینکه غرفه سازیهای امسال نمایشگاه در حد خوب و استاندارد انجام شده است، گفت: پیشبینی ما این است که امسال شاهد حجم گستردهای از بازدیدکنندگان B2B همچنین بازدیدکنندگان تخصصی و حرفهای در صنعت چاپ و صنایع وابسته باشیم.
به گزارش ستاد خبری «نمایشگاه آینده چاپ ایران»، مجید محمدخانی، مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال با اشاره به برگزاری نخستین تجربه نمایشگاه آینده چاپ ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: این نمایشگاه در مساحتی به وسعت ۲۷۰۰ مترمربع برگزار شد، حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر طی چهار روز از این نمایشگاه بازدید کردند و دیدارهای B2B داشتند.
وی با اشاره به برگزاری این رویداد در سال جاری، افزود: این نمایشگاه در تجربه دوم خود حدود پنج هزار متر مربع غرفه دارد که نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی نمایشگاه آینده چاپ ایران در سال دوم است.
محمدخانی ادامه داد: غرفهسازیهای امسال نمایشگاه در حد خوب و استاندارد انجام شده است و پیشبینی ما این است که امسال شاهد حجم گستردهای از بازدیدکنندگان B2B همچنین بازدیدکنندگان تخصصی و حرفهای در صنعت چاپ و صنایع وابسته باشیم.
وی در بخش دیگر صحبتهای خود به حضور ۵ غرفهگذار خارجی در نمایشگاه آینده چاپ ایران اشاره کرد و یادآور شد: این شرکتها و برندهای معتبر در حوزه چاپ فعال هستند که جای خوشحالی دارد، همچنین پنج تفاهمنامه در تقویم نمایشگاه تدارک دیده شده است که تبادل خواهد شد.
محمدخانی تاکید کرد: با توجه به اهداف و برنامهریزیهای انجام شده، امیدوارم در دورههای آتی شرکتهای خارجی معتبر دنیا در این رویداد حضور داشته باشند.
وی در بخش پایانی صحبتهای خود از فعالان صنعت چاپ و دستاندرکاران بخشهای مختلف و صنایع وابسته دعوت کرد برای آشنایی با جدیدترین دستاوردهای این صنعت و مشاهده بستهبندیهای روز دنیا به دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران بیایند.
نمایشگاه «آینده چاپ ایران» 20 تا 23 تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.