به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، نخستین کارگاه آموزشی این رویداد با هدف ارتقاء کیفی فرآیند حضور غرفهداران و فعالیتهای نمایشگاهی با ارائه سرفصلهای آموزشی پیرامون اقدامات مربوط به «قبل و حین برگزاری نمایشگاه» با استقبال چشمگیری از سوی غرفهداران و شرکتهای فعال در زنجیرهی چاپ و بستهبندی برگزار شد.
بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بستهبندی ایران و نگین قاضی، مدرس ارتباطات سازمانی و مبانی بازاریابی در این کارگاه آموزشی که پنجشنبه 25 خردادماه در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار شد، به ارائه اطلاعات و مباحث آموزشی متعدد به شرکتکنندگان پرداختند که با استقبال و رضایتمندی شرکتکنندگان همراه شد.
ایجاد بوم کسبوکار برای شرکتها، ضرورت ایجاد کمپینهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی حضور شرکتها در رویدادهای نمایشگاهی، نحوه استفاده از ظرفیتهای اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی، ابزارهای دیجتال مارکتینگ، تعریف جامعه هدف و مشتریان، نحوه دعوت از آنها به رویدادهای نمایشگاهی، میزبانی صحیح از مراجعان به غرفه، نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل، حفظ مشتریان بالفعل، انتخاب هدایای تبلیغاتی و… سرفصلهای آموزشی این کارگاه را شامل میشدند.
این کارگاه با هدف افزایش بهرهمندی علاقهمندان، همزمان به صورت مجازی از طریق امکانات برگزاری کلاسهای آنلاین، میزبان تعدادی از غرفهداران بود که بهدلیل بعد مسافت امکان حضور در محل برگزاری را پیدا نکرده بودند.
ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران IFPEX2 و توضیح اقدامات صورتگرفته در حوزه بازاریابی و جذب بازدیدکنندگان تخصصی، و همچنین کارگاههای آموزشی درنظرگرفته شده برای ایام برگزاری نمایشگاه، از دیگر بخشهای این رویداد آموزشی بود.
دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در تاریخ 20 الی 23 تیرماه با حضور طیف گستردهای از فعالان این صنعت و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار میشود.