نخستین خبرنامه تخصصی نمایشگاه IFPEX منتشر شد/+ لینک دانلود

نخستین خبرنامه نمایشگاه آینده چاپ ایران (ویژه اردیبهشت‌ماه) با اخبار و مطالبی از جدیدترین رویدادهای ایفپکس منتشر شد.

 

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، نخستین خبرنامه IFPEX با هدف اطلاع‌رسانی و انعکاس آخرین اخبار نمایشگاه ایفپکس و جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های همکار، منتشر و در خط توزیع قرار گرفت.

انتشار این خبرنامه که در طول سال به صورت ماهانه تداوم خواهد داشت، در راستای برقراری تعامل حرفه‌ای و مستمر ایفپکس با فعالان صنعت چاپ و بسته‌پندی کشور صورت می‌گیرد و در آن ضمن بازتاب رویکردها و سیاست‌های نمایشگاهی، جدیدترین اخبار، جزئیات برگزاری، معرفی شرکت‌ها، محصولات و دستاوردهای غرفه‌گذاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در نخستین شماره از این خبرنامه، مطالب متنوعی از جمله گفت‌وگو با مدیران، فعالان و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و بسته‌بندی تدارک دیده شده‌؛ از جمله مصاحبه با علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «نمایش توانمندی های صادراتی در ایفپکس» که تیتر یک خبرنامه را به خود اختصاص داده است. ابراهیمی در این گفت‌وگو با تاکید بر حمایت‌‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های اقتصاد فرهنگی و ترویج و توسعه بخش‌های مولد و صادرات محور، عنوان می‌کند، مزیت‌های تخصصی نمایشگاه آینده چاپ ایران را برشمرده است.

مخاطبان می‌توانند در بخش «اخبار کوتاهی از ایفپکس» آخرین اخبار تا زمان انتشار خبرنامه را از نظر بگذراند؛ اخباری که به افزایش متراژ نمایشگاه در دومین دوره برگزاری، تقویت ابعاد بین‌المللی و جذب شرکت‌ها و بازدیدکنندگان خارجی، تبدیل شدن سایت IFPEX.IR به یک سایت با تراز بین المللی و… اختصاص دارد.

گفتگو با بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی و رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران‌ با عنوان «نماد نمایشگاه امسال سمبل امید و جهش به سوی آینده است» نیز دیگر مطلب این خبرنامه است. او در طی سخنانی به تشریح دلایل انتخاب شعار و برنامه‌های جانبی ایفپکس پرداخته و در ادامه بر افزایش بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از این رویداد تاکید می‌کند.

در چهارمین صفحه این خبرنامه محمد دلیری مدیر عامل آذرهولوگرام در گفتگویی با عنوان «تولید تخصصی هولوگرام همگام با نیاز کشور» نمایشگاه آینده چاپ ایران را رویدادی کاملا تخصصی خوانده و به معرفی آذرهولوگرام، محصولات و جدیدترین دستاوردهای این شرکت به عنوان یک شرکت نوآور می‌پردازد؛ محصولاتی که قرار است در قالب نمایشگاه IFPEX2 به نمایش گذاشته شوند.

امین کاووسی، مدیرعامل شرکت پارسیان برچسب‌، یکی دیگر از مصاحبه‌شوندگان در این شماره از خبرنامه ایفپکس است. وی در گفت‌وگویی که با تیتر «تمایزات نمایشگاه ایفپکس در دوره اول مشهود بود» به چاپ رسیده، مهمترین مزیت نمایشگاه آینده چاپ ایران در دوره‌های نخست را اتخاذ رویکردهای جدید و عبور از دیدگاه‌های سنتی عنوان کرده و بر تقویت برنامه‌های آموزشی در قالب این رویداد تاکید دارد. حمیدرضا طاهری‌آشتیانی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران نیز  بر «اهمیت آموزش به صاحبان صنایع در ایفپکس» بر این ضرورت تاکید کرده است.

اردلان شاهین‌کار، مدیرعامل شرکت شبکه چاپ؛ حسین محمدی، مدیرعامل چاپ تک؛ محمد کیامرثی، مدیرعامل ماشین‌سازی کیومرثی؛ ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی، رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا؛ و حمید فریور، کارشناس و فعال صنعت چاپ از دیگر چهره‌های فعال و شناخته‌شده در این صنعت هستند که در خبرنامه ایفپکس با گفتار و نوشتار آن‌ها همراه می‌شویم.

 

نسخه کامل الکترونیکی خبرنامه را اینجا دانلود کنید

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران با شعار «هر طلوع امیدی دوباره، هر جهش فرصتی جدید» 20 تا 23 تیر 1402 در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزارخواهد شد.

مطالب مرتبط

پوستر IFPEX3 رونمایی شد/ اعطای «نشان میرزا» به برگزیدگان صنعت چاپ

بابک عابدین در نشست خبری سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران با اشاره به برنامه‌ها و تغییرات این رویداد در مرداد ماه ۱۴۰۳، از اهدای «نشان میرزا» به برگزیدگان صنعت چاپ و بسته‌بندی در ایفپکس۳ خبر داد.

بیشتر بخوانید